søndag 26. juli 2009

Dagen derpå :D

I går etter å ha jobbet med et bryllup fra kl. 2 til kl. 23 endte eg på fest hos Anders. Var utrolig kjekt. Litt ut på kvelden ble eg sjekket om eg hadde mage muskler med 2 gutter som slo meg på magen for å sjekke.. så skulle eg sette med i en sofa, men det var ikke smerte fritt neiiii.. Skalla hode mitt saftig i sofaen og han som liksom va snill å ga meg plass i sofaen gav meg en skikkelig fin og saftig kul i hode!! Som var VOOND!!:( så var det å komme seg på natt buss hjem og rett til køys.

I dag våknet eg uten noe særlig preblemer, unntatt hode som no hadde en litt mindre, men enda mer verkende kul i hode!!!

Endte på tur sammen med Kim Rune og en Thomas og noen kompiser av de.. var faktisk eneste jenten eller utenom hunden til han ene.. det va en jente :D hehe..
Gikk opp til fjell festning :D sporty vi e :D

Etter middag ble eg invitert ut på brann kamp med Susanne :D var kjempe kjekt :D er lenge siden eg har vært på brann kamp no ja!!! :D Å best at brann vant då jaa :D 5 - 1 mot Bodø Glimt.. Se det jaaa :D :D

Så var det hjem igjen.. no e eg helt utmattet :D sove tiiid:) natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar