fredag 3. juli 2009

Kjæreligheten blomstrer i dag!

I dag sto vi tidlig opp for meg og pus skulle på stranden. Etter frokost kjørte vi til stranden og la oss ned der i sånn 2 timer. Var utrolig deilig å ligge der, selv om vannet var ganske så kaldt kom vi oss altså uti en del ganger. Thomas var no faktisk den som var mest uti! Utrolig nok!

Etter å ha blitt stekt godt på begge sider kjørte vi tilbake for å bade i bassenget i stede. Orket ikke all den sanden mer! Da ble Thomas dårlig og fikk vondt i hode så vi gikk inn igjen. Thomas la seg til å sove litt, mens eg gikk på terrassen og solte meg litt der. Så dum som eg er la eg meg rett på de rød glødende flisene med bare 1 hånduk under meg, merket det ble litt varmt så prøvde å bruke en hånduk til. Det funket ikke stort det heller, fikk faktisk brannsår på albuene mine :O skremmende!!!
Tok til fornuft og fant en sol stol å sitte i. Var sykt varmt på terrassen så orket ikke sitte der lenge. Så gikk i dusjen og la meg inn til min syke kjære og sovnet der.

Brå våknet av Fredrik som banket på døren trodde først at eg drømte, men etter han hadde banket spå sånn 4 ganger skjønte eg at det faktsik var virkelig. Så da var det altså middag.. Var kjøttdeig og ris eller makaroni.

Etter middag gjorde Natalie og Fredrik seg klar til en liten date som fredrik har planlangt her i flere dager. De så utrolig søte ut altså. Begge i rosa :D

Vi kjørte ned for å få kjøpt mel til naboen etter at vi måtte låne i går til pannekakene før vi fant en nettcafe som eg kunne printe ut tattooen min. Da gjorde Fredrik seg klar på sin plass og ventet på Natalie som skulle bli kjørt bort litt etterpå. Da vi hadde kjørt Natalie gikk meg og Thomas rundt på kvelds markede igjen. Fant et fint armbånd. =)

Når vi kom hjem igjen gikk meg og Thomas ut på tur. Det var utrolig koselig. Solnedgang som dekket himmelen i fine rød/ lilla farger. Var nydelig.

Når vi kom hjem tok det ikke lange stunden før Natalie og Fredrik kom hjem med søte ringer på fingrene. Et tegn på ekte kjærlighet=) kjempe søte ringer. Og Natalie strålte av lykke :D hehe.. artig å se på :D
Nå sitter vi alle mann alle her og ser tv. Koser oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar