søndag 5. juli 2009

Hjem kjære hjem..

Våknet tidlig i dag, spiste frokost, vasket huset, ryddet rundt på de siste tingene og pakket det aller aller siste før sjåføren vår kom og hentet oss. Når bilen var lastet og klar låste vi dørene og tok forvel med Natalie. Ble en tårevåt forvel for vår kjære Fredrik. Var trist å se på turtelduene ta sitt forvell utenfor bildøren.

Så var det ut på lage veier til flyplassen. Var varmt og utrolig stille tur i baksete me Fredrik ved min side. Prøvde virkelig å trøste litt uten å trenge meg for mye på det knuste hjerte som satt der. Men så ikke ut til at det hjalp så veldig :(

På flyplassen rotet den geniale fredrik oss til å stille oss i kø for å ta SAS til bergen som hadde boarding, men etter vær skjønte vi at det va feil gate.. For vi skulle jo ta Norwegian fant Thomas ut og fant den riktige gaten vår. Så skulle den sultne Thomas ha seg noe mat før vi gikk om bord og brukte så lang tid at det ble ropt opp et par ganger at siste innsjekking til Bergen.. Så vi nåde det vel bare akkuratt til hell for at vi hadde med oss en gode spanskoversetteren vår følger godt med.

På flyet var det å prøve å finne en sove stilling, men det var ikke så alt for lett.. meg og Thomas lå alle veier. Alle sov no litt til slutt.

Da vi kom på flesland ble vi møtt av onkelen og tanten til Thomas. For så å møte moren til Thomas, søsteren og overraskende nok var tante Gitte fra Danmark tmed i bilen. Så kjørte vi muntert hjem med masse å fortelle gjengen.

Så til middag var det deilig grillmat, koste oss masse. No har meg og søsteren Tesse logge her i sengen å snakket og mast på msn og sånn, mens Thomas var på tur.

No ska eg i dusjen me Thomas og så lalle oss. Skal tidlig opp begge to...skal vel opp kl. 4 eller noe... eg begynner ikke på jobb før kl. 6!!! men men.. sånn kan det gå..
Natta :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar