torsdag 16. juli 2009

L litt i dag..

I dag hadde eg den gleden av å ha frii :D var utrolig deilig å stå opp å vite at dagen er lang og god og frii, men desverre ble eg vekket like tidlig som ellers for å spise frokost, men fant sengen ganske så sjapt etterpå!



Sov en times tid før eg ble med pappa å de på besøk til noen gamle kjente som nettop har kjøpt seg hus.. Det var robbet innvendig og det var jo så vidt det var utter skallet igjen på huset! De skal pusse helt opp fra ingenting omtrent. De hadde mange fine planer om framtiden for huset.



Så var det hjem og grille middag :)



Etter middag var det ut på kjøre tur... øvelse kjørte i min lille søte fiesta:D

Kjørte ut å besøkte min kjære venn Birger på Essoen ;) der han sto og hang over disken ;D

Så var det å kjøre hjem igjen.. Fikk en deilig fruktsalat som min lille søster lagde til oss :D var nydelig!!



Så no må eg legga meg her snart.. ska tidlig på jobb i morgen =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar