torsdag 16. juli 2009

Rolig dag=)

Våknet i dag tidlig av en katt som tråkket meg på hode :P ganske å forsiktig trakking men skvatt litt for eg er jo ikke vant til å ha dyr i hus..
Fikk vekket min kjære Caroline som slett ikke er like lett å få opp om morningen :P hun åpnet øynen lagde noen lyder snudde ryggen til meg og la seg igjen.. så så mye fikk eg ut av det å prøve å vekke henne.. så eg sov litt til før eg prøvde igjen.. å til slutt så klarte hun å våkne litt mer til live.
Spiste litt frokost før vi gikk tur meg Ludde bort til bussen min.

Kom hjem så gjorde eg vel ikke så mye før eg gikk ut døren igjen, måtte bort på senteret å få fikset noe greier med bilen min og hente bank korte mitt... så no håper eg virkelig at eg kommer meg inn på byn uten at de må forhøre meg om all info som står på kortene mine... blir helt sprø. SÅnn var det sist eg sku ut.. då måtte de se både bank kort og buss kort.. og tabbe for meg så sto gamle adressen min på buss korte mitt og den hadde jo eg klart å glemme at sto der i det hele tatt.. Så når eg skikkelig smart står å legger ut om min nå værende adresse rister han på hode " det er nok ikke den som står her du" ups, nei fuck var jo gamle adressen og den husket jo ikke eg i hode heller etter å ha pugget den andre adressen sånn at eg ikke ska si feil adresse=)

Så var det komme seg til jobb i en fei, men det gikk jo heller dårlig.. nådde jo ikke bussen.. den ska gå fra terminalen 30min over og den hadde gått 28 min over altså 2 min før tiden.! for noe tull altså!!

Fikk pappa til å kjøre meg inn til byn så nådde jobben. Meg og Øystein sku jobbe i dag og :D heilt supert. Helten min :D hadde bare en reise gruppe på 21 personer så 0 stress.. alt va klart og vi bare ventet påat folkene sku komme, men kom jo aldrig noen.. sjekket lister fram og tilbake og der sto det 2 datoer.. de hadde vist vært der i går.. så ja.... då kom altså ingen grupper til oss i det hele tatt.. men fikk nok å gjøre kom mange gjester som sku ha disse lunsj rettene sine. Hamburgere, pastaer og suppe og sånn =) veldig kjedelig at de har tatt bort a la carten :( blir helt lei meg!!! men håper på at de klarer å få den inn igjen i løpet av kort tid!!

Så tok bussen hjem i regn været... Så når eg kommer hjem ser eg at eg hadde glemt å henge opp noen klær.. så måtte jo gjøre det før eg kunne tenke på å sove.. å no sover eg nesten her.. så er på tipe å legge seg =)
Natti :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar