onsdag 15. juli 2009

2. dag i lære og besøk hos Carro :D

I dag våknet eg hjemme hos min kjære. Spiste litt frokost og prøvde å finne på noe den lille tiden vi hadde før eg måtte på jobb. Tiden løp helt i fra oss uten å ha få gjort noe særlig så måtte vi kjøre.


Begynte på jobb 15.30 og skulle jobbe sammen med den snille Øystein :D

var litt i tanke land den første tiden, tenkte på Thomas som faktisk skal forlate meg her.. reise i militæret langt oppi nord og det er bare 7 dager til han reiser!:( å føler eg ikke får nok tid sammen med han før han reiser.. Har jobben min, må øvelsekjøre litt for så å ta oppkjøring på nytt, så var det då snart flytting.. er så ekstremt mye som skjer!


Så den første tiden av dagen gikk eg for det meste i min egen verden og tenkte og sa svært lite noe som var veldig uvanlig syntes Øystein :P men kom seg litt ut på kvelden.


Då steg temperaturen på kjøkkenet. Alle reise gruppene som skulle ha mat denne kvelden kom plutselig samtidig og ville ha mat. En gruppe på 15 og samtidig en på 25 personer. Så rett etter kom en gruppe på 16 personer. Ble hett på kjøkkenet da ja.. Var jo bare meg og Øystein, eg hadde desserten og legge opp litt av hovedretten. Gikk greit. Vi kom oss gjennom det, med litt banning fra Øystein sin side og litt stillhet fra min side.=)


Etter jobb reiste eg hjem til Carro vennen min :D Vi bare ligger på sofaen og snakker om alt mulige greier. Er litt trøtt.. :P men men :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar