onsdag 22. juli 2009

Tantes 60 års dag

Hadde en forferdelig natt, sov ikke stort! Ble jo helt knust når eg virkelig innså at det kommer til å bli 7 lange uker til eg får se min kjære igjen
så var det like tidlig opp som ellers.. Begynte på jobb en halv time før eg egentlig skal for å hjelpe til på frokosten. Så var no dagen grei var fakitsk en del folk innom å skulle ha mat denne dagen. Meg og Renate var så flinke atte :D

Etter jobb skulle eg rett i 60års dag til min kjære tante. Var utrolig koselig. Fikk se igjen min kjære fetter som også er i militæret men har sommer ferie no. Var kjempe koselig=)

Kom hjem var det å vaske klær, rydde litt kjøkkenet, henge opp klær... det vanlige jaa.. stuepike deluks enkelte ganger :P overlever, det ser no fra ut i huset så er eg fornøyd =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar