søndag 19. juli 2009

3 dager igjen :(


I dag våknet eg i min kjæres seng <3
Min kjære som ska inn i militæret. Reiser på tirsdags kvelden.. gruer meg sånn, er noe eg abselutt ikke har lyst til i det hele tatt!!!:( men er det eg som bestemmer i dette lande, NEI det er det ikke.. å det suger for no hadde det vært jækla fint å bestemme at Thomasen min ska ikke inn :D men den makt her eg ikke :( desverre :( kommer til å savne ham så uendelig mye :(


Spiste frokost sammen før vi måtte kjøre meg hjem..


Da eg kom hjem ryddet eg på plass et helt tonn med klær.. (mine klær altså) kles skapet mitt tåler ikke mer.. når eg trøkker det inn i det så kommer det ut igjen før eg får lukket døren min :O er helt utrolig!!! må liksm presse det så langt inn som det går ann og så holde ene hånden forran klærene sånn at de ikke faller ut mens eg lukker døren med den andre hånden og smelle igjen... men neste gang eg ska ha noe i kles skapet kommer jo alt flygende ut igjen! skjønner det ikke.. har jo ikke så mye klær.. for vær gang eg ska ta på meg noe så finner eg jo aldrig ut av ka eg ska gå med.. då føler eg at eg ikke har noe klær som helst.. men når eg legger på plass klær og prøver å lukke det er det jo stapp fult.. bør vel ta en skikkelig opprydning nå før eg flyttet i leil.. hehe..


Så var det ut å øvelse kjøre litt i dag også, no har eg øvelse kjørt så 2 dager på rad her.. så håper det hjelper på då :P kjørte litt rundt alle veier.. pappa syns eg va flinke :D hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar