fredag 10. juli 2009

Øvelse kjøring..


I dag sto vi tidlig op.. sånn 9 tiden eller noe..Spiste frokost i en fei så skulle Mariell ut å øvelsekjøre med moren til Thomas.. Vi skulle inn til Åsane for å handle.. så eg kjørte, svigemor ved min side og tesse baki.

Gikk no greit det, unntatt at eg lå 5 over hele veien..som en sensor sikkert ikke liker.. og den giringen min altså.. tenker ikke på at e har 5 giret :P så girer ned forseint.. tenker ikke.. ikke vet eg :P noe er det.. men går jo greit.. alle kommer jo fram der de skal like hel og ingen i frafikken merker om det er en uten lappen eller med lappen som kjører forran de vel..
Å eg bråkte en del også.. fordi er ikke kjent med Thomas sin bil.. så er helt jævlig å kjøre fordi kløtsjen tar så jævlig langt ute.. så eg ruser jo bilen skikkelig før motoren tar tak.. litt flaut.. men hadde det væt min bil og eg kjørte den ofte så hadde eg lett klart det.. er jo bare vane sak som alle sier :P men for at det ska bli vane må eg nok kjøre den litt mer.. men det skal eg heldigvis ikke :P

Så har meg og Tesse brukt tiden vår ute i solen og solt oss.. svidd oss litt på begge sider til vi ble lei.. nå sitter vi inne på vært vårt rom og vær vår pc og glor, men det værste er jo det at hun har headsett på og hører musikk o synger såå "fint" her... så er det eg hører på.. alle mulige barnesanger :P kan jo være kjekt å bli påminnet om gamle gode barne låter.. selv om eg ikke er like happy for å høre de HELE tiden :P

Nå er det vel snart mat tenker eg.. er sulten :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar