torsdag 9. juli 2009

Sykingene..


I dag begynte dagen med at eg ble sykt kvalm på turen på vei inn til byn. Tenkte at det kansje var fordi eg ikke hadde spist noe så når eg kom meg på jobb hev eg i meg en bolle med noe sukker i for er det som pleier å funke, men neida..

Så fikk eg melding av Thomas han hadde også blitt dårlig og kastet opp eg hele pakken...
Så han ventet på sjefen for aty han kunne overta. Kan jo ikke stå i et bakeri å løpe på do hele tiden heller..

Så gikk dagen min sakte men sikkert til det værre, ble ikke bra kvalmere men også svimmel. Holdt på å svima av flere ganger.. Pimpet i meg vann og tok meg små pauser for å lufte meg og spise noe skikkelig mat. Ble aldrig noe bedre..

Etter 3,5 time på jobb kom Thomas og hentet meg og begge sykingene kjørte rett hjem og fant sengen ganske så kjapt. Var deilig indrefile til middag, men den klarte ingen av oss og skikkelig nyte.. :(

Så dagen har for det meste gått ut på å sove.. eg ble heldigvis litt bedre etter middag og en middags kvil.. men sloss litt med kvalmen.. orker bare ikke å kaste opp!!
Mens stakkars Thomas min har kastet opp og har feber og hele pakken.. han har sove lenge no...

Så satt vi på filmen max manus.. så får eg vel se den aleine siden Thomas bare sover..

Så no ska eg legge meg for kvelden.. ligge ved siden av en ovn omtrent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar