tirsdag 7. juli 2009

Tornerose :D


Tronerose sov i 100 år.... :D
ja var vel nesten det eg gjorde i dag. Føltes i værtfall ut som det. Sov helt til kl. 12.30..då var alle våken og tesse spurte om eg fikk sove til tross for at de holdt på å slipe skorsteinen som er rett utenfor der eg sov, men eg hadde ikke hørt noe som helst eg..

Spiste frokost mens Thomas fikset bil, han fikk det til til slutt.. :D
Etter bilen var fikset, gikk vi opp til eldsfjellet. Lang tur med meg, Thomas, tesse, mads og onkel Torben. var godt sulten og tørst alle mann når vi kom ned igjen.

Så var det å kjøre å hente crossen til Thomas ute hos store broren Krister. Når vi kom hjem igjen var det rett i middagen.

Etter middag satt meg og tesse nede på pc og koste oss der. Snakket og så på tattooer som hun ska ta.. når hun finner det hun ser etter:P

Så konkurerte meg og Thomas i å holde en plast stol på strak arm.. Thomas tok på det meste 2.09 min på høyre armen, mens eg tok 1,23.. mens på venstre der tok eg 1.39 mens Thomas bare klarte 1.30.. er litt stolt av den.. :D

Så nå er det natta på meg her.. ska stå opp kl.4 :O Vi ska på jobb begge to... huff.!! må sove no.. er bare 5 timer igjen no :O nattii.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar