torsdag 2. juli 2009

Terra Mitica


I dag sto vi døds tidlig opp. kl. 7 eg kom meg ikke opp før sånn 15 min over. Spiste litt frokost, før vi måtte kjøre. Måtte først innom banken, men de var jo ikke åpen, så kjørte vi videre for å hente Natatlie. Var et godt stykke å kjøre til Benidorm, men det gikk sykt fort siden Thomas hadde foten fast på gasspedalen! Farts grensen var no 120, men ka kan eg si, var nok litt over enkelte ganger ja.. kan jo ikke legge sjul på det. Var lite bensin igjen på tanken når vi kom fram så det første vi måtte var jo å finne en bensin stasjon.

Kostet oss 34 Euro, å var jo ikke så gale. Det første vi tok var tømmerstokker, som gikk ned en gang først, ble ganske så våt før den gikk oppover til neste, å der snudde de oss helt rundt. Slik at vi kjørte baklengs ned neste sånn sklie. Så tok vi hammeren. Gikk fort sundt og fram og tilbake. Sykt artig! Var den eg likte best. Så tok vi en sånn du blir våt i til, sånn som du ble skikkelig søkk gjennomvåt av! hehe.. så tok vi stolene, som alle vet kossen er, der satt vi faktisk aleine i. 4 personer helt aleine på en alder av 16-20 år! Den som senere den dagen var stappet med småtroll. så tok vi det som så digg ut, masse fart, mye rudt, opp og ned. Var sykt digg.. var inne i et sånn spøkelse hus, var dritt skummelt. Kom folk etter deg med alle mulige gjennstander, ropte og bråkte. Var jo så mørkt at du ikke så de før de var helt oppi deg! Meg og Natalie skrek som bare juling! Dritt skummelt!!
Så tok alle sammen den "skummleste" banen. Er ført med gratasjonsen og trenger likevekt på alle sider. Så var nødt til å være 4 personer. Siden vi var så tidlig midt i en ukedag. Var det ikke noe særlig kø på noen av tingene vi ville ta og det var ingen andre enn oss som skulle ta denne banen. Så Thomas var nødt til å være med. Er stolt av han. Han er så modig.


Så var det den lange turen hjem etter ca 5 timer i parken. Kjørte vi den lange veien hjem igjen. Da sovnet Fredrik og Natalie, men eg satt i forsete og duppet. Thomas kjørte no på hele veien. å Fant fram uten Fredrik sin hjelp! :P

Da vi kom hjem gikk alle rett på rommene sine. Meg og Thomas sovnet. Sov faktisk i 2 timer eg! Thomas ble vekket av Fredrik som mente vi måtte ut å kjøpe middag. Var ganske enig, for når eg våknet holdt eg på å dø av sult. Ble pannekaker i dag, hadde ikke nok mel så måtte over til naboen å spørre om vi fikk låne av de. Heldigvis hadde de å hele gjengen ble happy for å få pannekaker med bacon i, unntatt mariell.. hehe som selvfølgelig skulle ha sine 4 pannekaker uten bacon. Men eg klarte bare 1!! hehe... aner ikke kor det ble av den sulte magen min.. men borte vekke var det altså!!

Nå ska vi ta oss en dusj og se litt tv og kose oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar