onsdag 1. juli 2009

Sko shopping!


I dag reiste vi "tidlig" til et onsdags marked midt i sentrum. Var mange gater opp og ned med folk som sto å solge alt mulig. Var folk over alt og gatene var sykt trange å gå i, gikk i kø liksom. Så reiste vi til Elche for å finne en skofabrikk. Thomas fant seg 2 par joggesko og eg fant meg 2 par fin sko! Tok en stund å kjøre, men gikk sykt fort når Thomas kjører=)

Så kjørte vi for å se etter sverdet til Thomas og bestille tattoo time til meg. Så kjørte vi å hentet Natalie. Bestilte bane for å spille mer av det dumme tennis spillet som eg faktisk ikke er så veldig glad i.

Når vi begynte å spille fant eg ut at meg og Natalie var ganske så like gode =) Så då ble det ikke bare eg som slo litt feil de fleste gangene og ikke bare eg som "dummet" meg ut. Følte meg og Natalie ble ganske så god på slutten :D ikke for å skryte, men om vi hadde spilt jentene mot guttene tror eg vi faktisk hadde klart oss bedre enn bare bra :P guttene ska jo være så jævlig god av og til, å knuse ballene hardest mulig. Då skyter de jo selvfølgelig ballen helt ut og då taper vi jo bare poeng. Det hadde ikke meg og Natalie gjort om vi var på lag, så det så!! :D

Etter en hard og lang match var det rett hjem å lage middag! Det ble enkelt i dag, kjøttdeig, ris og berne. Var utrolig delig. Siden de to turtel duene skulle dusje først så lagde meg og Thomas maten og spiste den for oss selv, med levende lys og romantisk stemning. Skikkelig koselig :D Thomas kan vist han vil ;D

Etter mat måtte vi kjøre Natalie hjem. Så nå skal endelig meg og Thomas få LOV til å dusje før vi legger oss. Skal tidlig opp i morgen, håper bare vi ikke forsover oss igjen.... :P

2 kommentarer:

  1. Skal du virkelig ta tattoo?? Bør virkelig ikke gjøre det i utlandet, mye bedre å ta det her hjemme og er ikke så mye dyrere. F.eks kan du aldri bli blodgiver om du tar i utlandet. Så tenk det virkelig godt om før du gjør det! Men uansett, lykke til!!

    SvarSlett
  2. hehe ups... men tok hos en norsk en då...! hjelper ikke det? Hun går etter norske regler og alt sånn. det var hennes egent og kun hun som tattoverte =)

    SvarSlett