lørdag 4. juli 2009

Min første tattoo!



I dag sto vi tidlig opp og lagde frokost, men noen andre her i huset var ikke så tidlig.. Vi som håpet på å komme oss tidlig ut av huset kom oss ikke ut av huset før kl. 11.30! å Vi skulle då atlså være i en annen by kl. 13 for å nå min tattoo time. Kom no oss ut dørene, kom oss til Torrevieja hvor Thomas skulle kjøpe seg et langt sverd. Som då atlså ikke får plass i kofferten hans. Så må nok sende den med spasial transport den ja.. fikk den med i en svære pappeske!

Så var det å finne fram til den tattoo shoppen eg hadde bestilt time hos. Fant den til slutt. Der var altså en norsk dame som drev denne shoppen. Hun var en kjempe trivelig og koselig dame. Som snakket seg gjennom tattoveringen. Heldigvis for meg, fikk eg noen å snakke med og høre på sånn at eg ikke kjente så godt maskinen. Var en merkelig følelse. Som om noen satt med en papir og lagde mange kutt ret oppå hverandre. Som om hun skrapte huden min på samme stede selv om hun beveget seg ganske mye rundt sånn at det ikke skulle bli så inntenst.

Fikk høre at det er spanjolene som skriker høyest og syns smerten er mest inntenst sånn i forhold til oss skandinaviske. Vi var mer hardbarkede og tålte mye mer fortalte hun! hehe.. artig!!

Har nå en tattoo av en firfirsle som er skyggelagt. Gjorde ikke så vondt som eg hadde trodd. Hadde 3 tilskuere utenfor vinduet hvor vi satt. Natalie, Fredrik og Thomas.. Thomas gliset hadde det om munnen hele tiden omtrent og så nesten ut som om han håpet han kunne få et bilde av en tåre.. men den tåren kom aldrig.!!! så da soo!! :D klarte meg fint :D

Så på veien hjem måtte vi handle litt og så var meg og Thomas så sulten at vi mått ha oss litt mat på mc Donalds før vi kjørte hjem igjen.

Da vi kom hjem måtte eg i dusjen og få vasket tattooen og smurt den. Så nå skal vi begynne med nedvasking av huset her.. huff.. får vel begynne eg og...

Har no foresten klart å pakke kofferten min då... syns eg har vært flink :D

2 kommentarer:

  1. Grattis med tattooen da! Var jo fin den da, men hvor er den?? Var ikke så lett å se liksom! Lykke til!

    SvarSlett
  2. hehe.. det hadde eg helt glemt å skrive, den er langs hofte beinet og halen er litt under bukse kanten =) siden firfirsler her jo haler som eg like lang som kroppen =) hehe. bra du likte den då :D eg og likte det :P hehe

    SvarSlett