tirsdag 21. juli 2009

Thomas reiser i militæret
I dag våknet eg med å ha elsklingen min ved min side, så måtte eg tidlig på jobb så han kjørte meg inn til byn. Der det ble en kort avkjed..

Har jobbet sammen med min engelske venn Todd som i dag ga meg sparken for å ha fornærmet brødet hans :P ble annsatt igjen da eg sa unnskyld :P

Så no er eg hjemme å skulle så gjerne vært i byn når Thomas min reiser, men vet annå ikke om eg kan! :/....... *snufs*

Fikk altså møtt min kjære i går.. ble litt tårevåt avskjed, masse klemming og kyssing <3 heheh..
Men så til slutt måtte eg slippe taket da han måtte gå innpå toget :(

Måtte øvelsekjøre hjem.. så måtte holde tårer tilbake til eg lå godt under dynen.. sovnet ikke før seint seint i en tårevåt pute med triste sanger på mobilen.. var faktisk ikke noe kjekt i det hele tatt at han skulle reise!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar