tirsdag 14. juli 2009

Første dag i lære!!


I dag sov eg ganske så dårlig og sov veldig lite i løpet av natten. Ble vekket av mamma til frokost og etter frokost sovnet eg igjen. Sov noen timer før eg gikk i dusjen å gjorde meg klar til jobb. Tok buss litt tidlig inn til byn for å ha god tid.

Begynte på jobb kl. 15.30 å skulle jobbe sammen med Øystein som er den store solstålen og er en som lyser opp hverdagen til kem som helst uansett. Han er en virkelig hyggelig og snill person som desverre skal slutte i slutten av mnd :/

Vi hadde det ganske så kjekt på jobb, var ikke noe stort for dagen så vi forbredet oss til i morgen, men fikk noen gjester ut på kvelden.

Etter jobb ble eg hentet av Thomas og er nå hjemme hos han og prøver å få mest mulig tid sammen med min kjære før han reiser inn i militæret. :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar