tirsdag 7. juli 2009

Arbeidssky er vi ikke :D


I dag sto eg opp samtidig som min kjære. Klokken 4! for så å kjøre inn til byn parkere langt oppi hutti heita for så å traske ned halve fløyen for komme til jobben til Thomas.. så venter der på min kjære sjofør, Alf som kom rundt halv 6.. Så fikk eg enelig komt meg til jobb likt som de andre og ikke en time forseint som de andre klager sånn på.. men eg kan jo ikke noe for det... har ikke den ekkle lappen og har heller ingen til å kjøre meg. Så det blir jo buss då. Å med de dårlige buss forbindelsene eller ska vi si dårlige busstider så kommer eg altså en time forseint til jobb...!!

Jobbet for det meste på konditoret=) kjølig å deilig.... koselig å være på jobb igjen.. for snart ska eg aldrig mer tilbake og jobbe der... kan jo ikke det etter at eg begynner i lære=)

Så kom Thomas og hentet meg da eg var ferdig på jobb og kjørte hjem. Fant ut i dag morges at det va noe gale med bilen.. så måtte mekke bil senere i dag.. ¨
Mekkingen skjedde ikke før etter middag, som var taco i dag :D deilig!!

Etter den deilige middagen gikk eg ne i sengen for å hvile pitte litt.. hadde så vondt i beina etter de hare skoene eg går med på jobb.. å der klarte eg altså å sovne.... sov faktisk veldig lenge!!
Ble vekket av tesse en gang ut på kvelden og då trodde eg at eg hadde sove til morningen. Å skjønte ikke koffer eg hadde sove med alle klærene på, glemt å fikse tattoen og alt mulig.. men så ler bare tesse... nei det er samma dag som da du lå deg!!! MERKELIIIG... føltes virkelig ut som om eg hadde sove en hel natt!!

Mekkingen gikk no ikke helt etter planen... mutrene eg skulle sku løs var jo rustet fast.... å var kjempe tungt å få løs så meg og tesse fant alle mulige måter å for å få den løs. Den løsnet no litt til slutt.. men då ombestemte Thomas seg... så han skudde de bare på plass igjen og begynte å skru av hele eksos røret i stede.

Sporty gjengen måtte jo sykle i dag og som denne familien har fått helt hekter på.. så da måtte jo eg også.. syklet 1 mil på 10.45 min :P tok et helt rolig i 3 gir :P heheh mens alle andre holder på å konkurere om kem som sykler den raskest.

Etter litt sykling satt alle rundt borde og snakket sammen helt til Tesse fikk en idee om å pynte Einar.
Tok på maskara og annsiktsmaske som varmet annsikte og han fikk agurk over øynene! hehe.. så meget bra ut må eg si ;)
Nå er vi trøtt og lei :) så tenkte å lalle meg igjen...!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar