tirsdag 21. juli 2009

I går <3









I går hadde eg store planer etter jobben, hadde tidlig vakt og reiste rett hjem, dusjet tok på meg fin kjøle og skulle forte meg inn til byn igjen.


Hadde fortalt Thomas en liten løgn om at vi skulle ut å spise finne en restaurant et sted og kose oss sammen siste dagen hans før han reiste i militæret. Det han ikke viste var det at eg hadde lagt planer med jobben og fått min kjære Øystein og Michelle til å lage en helt utsøkt 2 retters til bare meg og Thomas som ble laget kun for oss. Han trodde eg tok bussen inn til byn, men det gjorde eg heller ikke.


Øvelesekjørte inn til byn med gliset mitt :D


så gikk rett å kjøpte rose og kort for så å løpe til jobben å fikse klart de siste tingene før han skulle komme. Han som ikke viste noen ting om dette parkerte langt borte fra bryggen og gikk på bystasjonen for å kjøpe seg bukse for var vist min feil at han hadde klart å ta på/med seg feil bukse. (Var tydeligvis ikke hans bukse en gang) så da måtte jo eg komme til bystasjonen for at det skulle virke som om eg kom meg bussen.. å det tar sin tid å gå fra bryggen å helt til bystasjonen i høyhelte sko som en glir i (hadde glemt at eg må ha sånn "skli" puter inni skoen for å ikke få gnag sår). Da han hadde fått kjøpt seg den buksen han ville ha skiftet han og så var vi på vei bort til bryggen igjen, endeliig!



Eg sa at eg hadde lagt fra meg gaven hans på jobben så måtte innom der først for å hente den før vi gikk ut å spiste og det ble han lett med på. Da vi kom inn på jobben fikk han bind for øynene siden han ikke skulle se gaven før han fikk den i hendene. Satt han ned ved et bord min kjære servitør Benedicte hadde fikset til oss helt for oss selv i et annet rom enn de andre gjestene. Gikk å hentet rosen og kortet å la det ned forran han, da hadde han begynt å tenke seg til ting og tippet på at vi skulle spise der i stede og da eg tok av han binde så skille vi jo det :D


Han ble glad :D heldigvis :D fikk deilig middag med ytrefile av lam og til dessert fikk vi en is symfoni :D var nydelig alt sammen. Så fikk Thomas sine 2 andre gaver. Som var en bok/ scrap book eg har skreve og limt bilder i no i snart et halvt år! Den var ikke helt ferdig men ville han skulle få se den no før han reiste! Den likte han også å ble sittende å lese i den en god stund. Så fikk han sin 3. gave som han viste om.. en mp3 spiller som han ska ha med seg på toget til Oslo i dag. Etter middagen reiste vi hjem til meg og Thomas lå over til i dag. Min siste natt å sovne i armene hans :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar