søndag 2. august 2009

Se leiligheten :D

I dag skal eg få se leiligheten før første gang :D gleder meg skikkelig :D
Så ska vi flytte inn i løpet av neste uke, blir digg :D

Så har eg vært så flink å vaske bilen min i dag :D :D tenkte å polere den seinere ;) så blir den skinnende ren og pen :D

Har begytn å pakke litt til eg ska flytte, men ska si det ikke va noe lett i det hele tatt.. vet liksom ikke ka eg ska ha med meg jo :/ har masse masse ting som eg egentlig ikke bruker men eg ikke vil kaste :P så tror det meste sånne ting får bli igjen her tror eg :P

Så var det då alle de klærene eg har då..:/ skapet mitt er jo smekk full å vær gang eg e ute på shopping ender eg opp meg masse mer klær som eg ikke får plass til :P men er det ikke sånn det pleier å være då??
men no ser eg at det er på tide med en opprydning i kles skapet, vet jo ikke kor mye klær eg får plass til i leiligheten :P så no er det skikkelig gale her :P blir vanskelig :P

2 kommentarer:

  1. Ja, fortell meg en jente som ikke har skpaet fullt av klær... Jeg kjenner iallfall ingen! Jeg har 2 doble skap fulle med klær! Hehe!

    Kose deg m leiligheten!!

    SvarSlett
  2. flytte hvor mariell? svar på min blogg:) beate

    SvarSlett