fredag 26. juni 2009

Tur glade parret


I dag tidlig klarte meg å Thomas og sove litt lengre enn i går, lagde frokost å vekket jo Fredrik så snill som vi er sånn rundt i 10 - 11 tiden en gang :) så skulle jo Natalie komme på besøk, men hun kom jo aldrig... men til slutt kom hun, men meg å Thomas klarte ikke vente på at hun skulle komme så vi gikk inn til sentrum for å handle. Var en lang og varm tur ska eg si dere, selv om vi ikke hadde så mye klær på oss så ble det varmt i sola... handlet litt forskjellig til grillingen i dag. Så gikk vi den lange turen tilbake å da vi kom tilbake satt alle i stuen helt slått ut.. i værtfall meg og Thomas, deilig og kjølig i stuen :D

tenkte oss ut en tur å bade, men ser ikke ut til at noen har planer om å lette på liket så eg får vel få i gang noe her før det blir for sent.... =) BADEEE :D :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar