tirsdag 30. juni 2009

Gocart.. wroooomm...!


I dag spiste vi frokost kl. 12 sånn at turtelduene fikk "sove" litt lenge. Så fikk vi det travelt slik at vi nådde banken for å veksle før den stengte kl. 14, men i banken vi det bare rot. Kølappe maskinen var ødelagt, mange i kø, som gikk lei etter en stund, 2 kasser som var åpen, men ingen av de var "ledig" for å hjelpe noen av oss, kom flere og flere folk inn i banken og alle prøvde seg på den kølappe maskinen som ikke funket. Til slutt fikk vi hjelp og vekslet litt penger, så tok Thomas ut litt penger og Fredrik var å fikk vite en størrelse på ring til Natalie, siden ingen som viste hvilke størrelse hun egentlig hadde på ringene. Da vi kom hjem dusjet vi og gjorde oss klare til å kjøre Natalie hjem for så å kjøre til Playa Flamenca for å kjøre gocart. Alle tre kjørte et heat, og så var det en gutt til som kjørte samtidig som oss. Meg og Thomas fikk kjøre 400 cc gocartene, mens Fredrik måtte kjøre 270 cc gocart. Eg har aldrig prøvd å kjøre gocart, men fant fort ut kor gass og brems var etter Thomas viste, men gikk ikke akkurat noe raskt med meg utpå banen. Eg kjørte ut sist og lå sist, ble forbikjørt av alle og endte opp med dårligst tid. Er ikke akkurat stolt over det da, men en gang må være den første! Så hadde Thomas fått fart i kroppen å måtte selvfølgelig kjøre et nytt heat. Etter han hadde kjørt fra seg litt mer, kjørte vi tilbake til sentrum for å finne tattoo shop, og fikk snakket med en norsk dame der. Så der har vi tenkt oss inn igjen. Så ville alle hjem å lage middag, alle holdt på å døøø av sult der vi satt i bilen å slo på alle gule biler vi kunne se langs veien. Greit nok vi e litt gammel for sånne leker, men hjalp mot å holde sulten i sjakk og vi kjedet oss no ikke såå masse lengre.
Middagen ble grøt i dag, god norsk 25min ris grøt :D

Nå sitter vi bare her å slasker i sofan forran tv'n her. Eg sitter å blogger, Fredrik spiller WOW av alle dumme spill!!! :O blir helt gal her eg sitter å irriterer meg over det dumme dumme spillet!! Thomas ligger i midten å følger litt med på det dumme dumme spillet, leser litt av bloggen min mens eg skriver og ser litt på tv.. allsidig som han kaller seg...... vi koser no oss vi :D kan ikke si noe annet i værtfall :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar