mandag 29. juni 2009

Tennisrackerter er ikke morsomme!


I dag tidlig sånn klokken ti stod meg og Thomas opp, spiste frokost, og kjørte for å hente Fredrik hos Natalie. Så kjørte vi videre til butikken, for å kjøpe resten av tingene vi trengte for å lage taco.

Vi trasket også rundt omkring i byn for å se om Thomas fant de knivene han har så utrolig lyst på, så samtidig kjøpte jeg meg: hårspenner og ranglearmbånd.

Vi bestilte samtidig time til tennisbanene, som vi skulle spille på senere den kvelden.

Og når vi endelig skulle spille tennis, tapte jeg som bare faen, men det er selvsagt rackerten sin feil, for den klarte IKKE å sitte seg skikkelig i hånden, så jeg mistet den hele tiden. Thomas og Fredrik hadde bare FLAKS! :) Så vet de det. Nå gidder jeg ikke å snakke mer om tennisen -.-

2 kommentarer:

  1. Hehe! Helt enig m du, ingenting i veien m deg, så må være rackerten sin feil!!

    SvarSlett
  2. hehe jaaa sant =) det var noe der :P

    SvarSlett