mandag 22. juni 2009

Jobb, jobb jobb..


Måtte tidlig opp i dag ja. jobb igjen vettu..trøtt i tryne inn på bussen, bytte buss å sitte å halv sove helt opp til kokstad får å gå den lange bakken opp til bakeriet.. inn å skifte fortelst mulig siden nå er det sommer ruter på bussen, som eg ikke tenkte på å da går bussen rundt hele sandsli som da tar litt av min dyrebare tid til å skifte... Sto rett opp og ned og sov mens eg jobbet med noen esker den første timen.. etter at det bar tomt for sånne store jobber ble eg gående fam og tilbake med Irmelig å ta oss av litt små vasking og det som måtte dukke opp av små jobber. Da klokken endelig ble 14 var rett å skifte å traske ned den lange bakken å sette seg på bussen igjen.. for et liv!!! å bussen ska jo sevfølgelig rundt hele sandsli før den ska til sotra.. å når den kommer så langt må eg bytte buss.. å bussen min kom jo aldrig.. tilslutt tok eg bare første bussen til straume og ble hentet.. Tok meg 2 timer å komme fra kokstad til Hjelteryggen, en strekning som en vanligvis bruker en halv time til tre kvarter...rett hjem i middagen før eg endte i en god stol med pc på fanget.. sitter og halv sover.. tenkte å gå tidlig til sengs i dag sånn at eg slipper å være så alt for trøtt i morgen også :P

sprekast :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar