torsdag 18. juni 2009

Muntlig trekkfag

I dag kom eg på skolen kl. 9 og så på mens alle elevene på skolen sto trøkt sammen opp etter ene veggen på skolen.. alle listene over de som kom opp i muntlig hang altså på denne veggen, det var umulig å komme inn eller ut av klyngen med folk.. så eg holdt meg på siden, sånn til folk ble lei av å glo på de der listene.. til min overraskelse var det faktisk ingen fra andre året som kom opp i det hele tatt.! ikke på bildøy eller sund.. nesten alle som var blit trekt var trejeklassinger og noen få stakkars første klassinger! så den dagen var det nesten bare til å snu i døren, men eg skulle ha pc'n min fikset for den trenger eg vist min private pc klikker (som den begynner å gjøre ganske ofte no)! det tok jo år og dag før kontor damene fikk skreve under papirene mine sånn at eg kunne gå opp til pc- mannen å få fikset pc'n min..! Når eg endelig fikk pc'n min tilbake gikk meg og Julianne på senteret.. har fikset meg nettbank i dag, å håper bare eg får bank korte mitt før eg reiser..! Så har eg vært med Thomas resten av dagen... kjøpte meg svamper til å vaske bilen min med og en blender til å lage drinker med :D ser fram til å få brukt den litt i helgen ;D

1 kommentar:

  1. Kjekt at du ikke kom opp da!! Grattis!! Pleide ikke gjøre det jeg heller! Hehe!

    Lykke til i morgen! Kose dere masse!

    SvarSlett