søndag 7. juni 2009

Endelig

Ja, då var eg endelig inne på dette her også, har vurdert lenge å begynne å blogge siden eg e av det slaget som har svært mye på hjerte til en vær tid. Å det er ikke noen til en vær tid, som gidder å høre på alt eg har å si heller. Så koffer ikke få det skrevet ned =)

I dag føler eg meg altså helt svidd i ansiktet. Har vært å jobbet ute i fineværet no i 2 dager på rad. I går var det konsert med DDE på straume parken og i dag var det vestkystfestival på staume parken. Eg var med på å lage mat å sånn til de sulte tilskuerne. Er knakende kjekt å jobbe med de voksne kokkene. De er så full i bull og rare kommentarer at det er til å le av! :D
Så no er då den utrolig deilige helgen over for denne gang, er litt trist. Pakker å gjør meg klar for ny skole dag =)

Prekast :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar