søndag 21. juni 2009

Litt av en dag!




Sånn kl. 00.01 denne dagen var meg, Thomas og søsteren hjemme hos Andres og John Luiz sammen med Terje. Så kjørte vi til byn da T hadde fått mer enn nok å drikke, da vi kom ut i bilen. Klarte T og kaste opp ut av vinduet og det va lite lekkert! så kom vi oss til byn, der måtte T og Anders ta seg noen turer og T hev innpå med vann.. sånn at hun også kunne komme seg inn byn! vi kom oss alle man inn på Ditlef. Danset masse, var utrolig digg :D traff også på min kjøre fetters sønn ute på byn=) så måtte eg ut å finne Birger (bursdags barnet denne dagen) å få han med meg inn på Ditlef. Danset en del med han også før han løp til bussen. Etter at byn stengte sånn i 3 tiden reiste vi tilbake til Anders å de og hadde litt nach der, men etter en stund fant vi ut at det va best vi kom oss hjem. Kom hjem til Thomas i 5 tiden en gang.. å da skulle plutselig ikke T ut av bilen.. så hun sovnet der mens meg og Thomas gikk inn å la oss..




Senere på den morgenen sto vi opp i 11 tiden. Var helt fin i formen meg og T, selv om T ikke husket så veldig mye som skjedde den kvelden..Kjørte til banen kl 12 for skulle spille kl. 14.. Kampen gikk no greiet den, endte 4-2 der de fikk 2 mål som var helt ufortjent.. men gikk no heilt greit =) siste kampen før sommeren.


Nå er eg hos min kjære tante og onkel.. skal tidlig opp på jobb i morgen :/


snakkast :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar