onsdag 10. juni 2009

Min bil!!


Dagen min begynte jo ikke noe særlig bra i dag heller, klarte å forsove meg, miste bussen til skolen og måtte bli kjørt bort for måtte komme til første time siden eg skulle ha prøve i samfunnsfag.. det gikk no heilt greiet, fikk bare 4 då.. men men.. Når vi var ferdig med 2 timer samfunnsfag bestemte vi oss for å levere inn alle skole bøkene, noe som var utrolig deilig.. Å flink som eg e hadde eg alle bøkene og heldigvis ikke byttet bøker med noen i løpet av et helt skole år, føler meg flink.. etter bøkene var levert reiste eg rett hjem å la meg
gleder meg sånn :D
Mangler bare å bli 18 og så ta den dumme oppkjøringen :P

1 kommentar:

  1. Hei på deg og velkommen etter!! Kjekt at du og har fått deg en blogg her inne, alltid koselig med kjentfolk!! Og en kul bil du har kjøpt deg!! Nå gjenstår bare å få lappen!
    Klem!

    SvarSlett