søndag 28. juni 2009

Stilig og mjuk... og lukter godt!!


I dag sov eg lenge :O helt til kl. 12.30!!! Noe som var helt uvant, men deilig :D
spiste god frokost sammen med Thomas, Fredrik og Natalie.

Etter frokost, reiste vi inn til terrajeva for å shoppe :D var på 2 store sentre vi var rundt på=) kjøpte meg parfyne og noen gensre, selvom eg ikke kommer til å gå med de her akkurat!

Så kjørte vi for å finne en tattoo shop og var rundt på alle veier og spurte folk, men ingen som viste noe om noe tattoo shop, nei! vi gikk og vi gikk til slutt bestemte fredrik seg for at han og thomas skulle gå tilbake til bilen å kjøre å hente meg og Natalie, mens vi skulle fortsette å se etter tattoo shoppen.. Da de gikk var det ene bilen etter den andre med unge eller de litt eldre menn som han ut vinduet på bilene sine og ropte på oss.. til slutt fant vi den tattoo shoppen vi leitet etter, men den var stengt altså! så meg å natalie satt og ned for å vente på Thomas og fredrik. Da ble vi stirret på av den ene bilen etter den andre som kom kjørende forbi og til og med noen som bodde over tattoo shoppen plystret på oss som om vi skulle være noen hunder! Da vi endeli ble hentet av Thomas og Fredrik, reiste vi hjem med Natalie før vi selv gikk for å handle litt mat i morgen..

Når vi senere skulle kjøre Fredrik ut til Natalie ble eg lurt trill rundt av Fredrik. Eg hadde lånt ipod høytalerne hans, mens eg satt å hørte på klikket jo de høytalerne hele tiden, slo seg av, skiftet sang, og skrudde lyden lavere uten at eg trykket på noe.. ble dritt sur å skjønte ingenting..! men til slutt merker eg at Fredrik og Thomas ler AV meg.. så snur eg meg.. å får se fjernkontrollen til høytalerne.. huff.. kor dum eg e!!!!! eg tenkte no ikke på at det fantes en fjernkontroll..!

Når meg og Thomas kom tilbake lagde vi olje bad og koste oss med musikk og iste:D nå er vi stilig og mjuk og lukter godt ;D Skal sove no :)
Natta :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar