onsdag 24. juni 2009

Reiser til Spania :D


I dag er reise dagen :D endeliig ferie, men først på skolen å hente vitnemålet mitt..

Å på den var det bare 1 3-er og den e fra i fjor i naturfag (var ikke altid like flink i det faget...)

men ellers sitter eg her då ganske fornøyd med resten 4-ere og 5-ere og G på oppførsel og orden :D 3 dager fravær som er pga kjøretimer.... =) mer fornøyd blir eg ikke :P

no ligger eg ute å soler meg å venter på Thomas.. så kjører vi rett opp på flesland og ska sitter der i 2 timer til flyet kommer :D no begynner sommer følelsen å komme tilbake :D skal reise til spania til Allicante et sted i nærheten som eg no ikke husker navnet på =) skal være borte i 11 dager =)

Er i spania, vært å handla, vasset i sjøen, badet i bassen. Sitter å koser oss forran tv'n no =)
prekast :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar