søndag 14. juni 2009

18 år :D


For å si det sånn må eg gå litt lengre tilbake enn til kl. 12 i natt då eg endelig ble 18...
må helt tilbake til kl. 18.. då var eg hos en venninne hvor eg og en gjeng skulle grille og kose oss før vors. Det var meg, Elise, Caroline, Marie, Trine og 2 andre eg ikke husker navne på.. :P var kjempe kos, fikk en overreskelse med å få sprettet en stor Martini Asti (170cl) ristet og skummet alle veier og en kjempe søt sommerkjole :D etter vi hadde spist og skiftet reiste vi til Marie på vors. Der kom det en del folk til... Så når klokken ble 12 var det sjåfør rett inn te byn :D dumme meg som ikke klarer å drikke annet enn sprit merket jo fort at den champisen ikke var så lurt å styrte i seg før vi gikk..:/ men overlevde etter en hel hau med vann glass.! Vi gikk på musicen, hvor det var utrolig masse liv, kom gratis inn å greier ;D så var det bare å sette i gang "party time" :D danset til vi ikke kunne holde ut varmen lengre, gikk litt i baren å sånn.. å joda.. der fikk mariell en kjempe idee om å gå opp på baren og danse, fikk til slutt noen til å spandere en shott på carro sånn at eg fikk henne med meg opp.. Sto og danset på stang en stund helt til carro ikke hadde så lyst til det mer små flau kansje? så var det ned igjen.. etter en stund fikk hun en drink til å vi gikk opp igjen og slo oss løs:D så gikk carro ned og elise opp.. å vi slo oss løs igjen... men så fikk elise nok og lille mariell ble stående der oppe helt aleine og slå seg heeelt løs!! eeh ja :P var jo kjekt det.. vet i værtfall at eg vil opp igjen der neste gang også :P var driiiit digg :P har aldrig prøvd å danse på stang, men funket jo fett det :D bare til å joine :D
Så slo de på vann annlegget på danse gulvet og der fikk alle seg en god dusj, det gjorde faktisk dagen bare enda bedre, våt i håret og klærene, (heldigvis svart kjole) =) når utestede stengte kl. 02.30 gikk eg opp og besøkte min kjære som faktisk var begynt på jobb på denne tiden..
Traff på noen kompiser mens vi ventet på sjåfør hjem, var bare så utrolig artig :D
så var det rett og slett rett hjem til sengen sin, å legge seg strak ut.. for en natt :D
Tidlig opp om morgenen... nææ.. ka mener dere er tidlig etter en dag på byn.. kl. 10. 00 ble eg vekket og sku være med å spise frokost, koselig det.. men huff... lengtet etter sengen under hele frokosten :P Så kom typen etter å ha jobbet siden halv 3 i natt å la seg i sengen min å sovnet momentant.. så no sitter eg her då og svarer på gratulasjoner på face og meldinger i hytt og pine.. venter på at eg ska få en hel gjeng med familie medlemmer på kake besøk her i 4 tiden.. huff, gleder meg ikke helt til alt maset.. men det får no bare være.. er bar 4 ganger i året og kansje noen ganger til at det er fult med familie som maser i dette huset i værtfall =)
Nå må eg begynne å forbrede meg til en lang dag med kaker som sikkert smaker kjempe godt, som eg ganske sikkert ikke komme til å orke å smake på en gang!!
Prekast :D

2 kommentarer:

  1. hehe, champagne ekje sprit då, da e faktisk musserende vin ;)

    SvarSlett
  2. joo det e jo muserende vin ja :P men tingen e det at eg takler helt sånt.. eg må ha den spriten eg :P den eg holder meg til å holde meg like fin under heile kvelden og fin dagen derpå :P den champisen va ikke så god den kvelden :P

    SvarSlett