fredag 26. juni 2009

Allicante:D

Er da å får bo hos onkelen til Thomas sitt hus. Der det nå bare er fetteren hans Fredrik som er igjen i huset sammen med oss da resten av familien reiste hjem til norge samme dag som vi kom.

Fikk ikke skreve så mye om dagen vi kom siden måtte jo bli bedre kjent med Fredrik som er en utrolig kjekk gutt, skikkelig god gutt :D enkel å bli kjent med, åpen og artig, livlig og snill gutt.. stor koste meg i selsap med denne gutten. Thomas og meg var de som sto først opp i "går" ut i fra klokken no...lagde klar frokost til Fredrik, noe han kansje ikke var så happy for, men han sa no ikke så alt for mye om at han ikke likte det... så satser på at han syns det va OK :P

dagen vår i "går" gikk ut på å ligge en del på stranden å bade å sånne ting. Så fulgte vi Fredrik til en lege time, før vi så gikk tilbake til stranden.. der fikk vi et lite møte med damen til Fredrik som heter Natalie. Hun var en utrolig søt jente, smilende og blid=D etter å ha vært på stranden gikk vi hjem igjen dusjet av oss all sanden vi hadde fått på oss i på den blåsende stranden før vi gikk å handlet. Etter en god runde mat handling, skulle vi betale noen regninger i en sånn automat, helt fasinderende, ganske så kult også.. men var noe drit å få ut små penger når en kun fikk bruke seddler til å betale regningene med...

Vi reiste hjem igjen før vi gikk ut for å hente med oss Natalie å ha henne med oss på middag ute. Vi endte opp med kjøpe kebab hele igjen.. grisete, sterkt, men OK :P alle ble mett tror eg!

Så var vi på et lite besøk til familien til Natalie, fikk hilst på moren og lillesøsteren som var så søt, å Thomas selvfølgelig kan jo ikke la være å bli heelt med i leking og det som den lille ønsker, men det var jo helt greit, så hadde lille søsteren til Natalie noe å gjøre på :P Natalie ble med oss hjem igjen, men der forsvant jo hun og Fredrik på rommet og der va de helt til Natalie måtte kjøres hjem igjen. Eg va jo litt trist syns no eg.. men meg og Thomas satt nede i stuen å se på en film å VENTET på de i evigheter!!! eg som e så sosial og trenger litt mas, ble jo sittende der då med å bare snakke om at meg å Thomas ville ha de to turtelduene ned til oss.. men det skjedde jo ikke før de kom ned å ville bli kjørt.. Dypt skuffet, men er blitt lover litt mer sosialitet i morgen :D hehe.. no sitter vi no her i stuen igjen, fått litt besøk av Fredrik no då :D så då e vi gjengen i huset igjen i stuen :P forran TV'n.. ;)

:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar