onsdag 17. juni 2009

Middag på madamfelle


Sto tidlig opp, samme som i går og tok den ekkle bussen helt til jobb..
Var å jobbet til 13.30 då gadd eg ikke mer, var ikke noe særlig å gjøre heller...
Så hadde bedriften min (StrilaBakst UB) fått gratis middag på sas bryggen av kjøkkensjefen der. Vi valgte å være på madamfelle og fikk 3 retters med drikke. Var så utrolig koselig der, snill servitør og alt mulig.. eg fikk til og med litt ekstra culie :P men den va litt sur på smak så klarte ikke spise så mye av den.. (er litt internt det her med culien, eg elsker culie /børsaus og når vi lager den til desserter kan eg drikke det :D er så sinnsykt godt :D )
så trillet alle man alle til bussen og kom oss hjem igjen... alle va trøtt og mett etter dette store måltidet :D så eg sitter her og halv sover ... ZzZzZzZzZ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar