tirsdag 16. juni 2009

Slitsom dag

I dag begynte eg altså då tidlig på jobb, sto opp klokken 5 og begynte på jobb kl. 7.. så va det no å styre på der til klokken ble 2 og rett heim å ete middag :D så begynte eg å pakke til ferien! Fant til slutt ut at kofferten min som eg tenkte da eg flyttet inn her i huset at den trenger eg sikkert ikke så den setter vi lengst inn i et pitte lite kott og setter en hel masse ting forran der igjen som vi helt sikkert heller ikke trenger å bruke.. så var det då å få dradd denne svære kofferten ut av kotte.. da det problemet endelig ble løst oppsto jo selfølgelig et nytt problem, eg fikk ikke opp låsen på kofferten! sånn kode ting, som eg ennå ikke hadde laget noe kode på.. satt den på null og fikk an faen meg ikke opp.. etter mye stress ga eg rett og slett opp.. så når Thomas kom ga eg han oppgaven i å åpne den, først fikk an den opp og så lukket han den igjen og åpnet noen ganger til den plutselig ikke gikk opp igjen... så kom pappa til unsetning å fikk det til etter mye om og men.. fant ut at det va en dårlig lås på denne kofferten som låste seg selv..

så skulle vi på kamp, spilte mot eidsvåg tror eg det va.. etter første omgang lå vi bare under meg 4 mål og så på slutten klinket de inn de siste målene å stillingen endte 0-9 til oss! :P jaja.. vi spilte kanon bra med ingen innbyttere, mens det andre laget hadde 2 stk =) bare sånn at det va sakt :P no har eg endelig tenkt å legge meg igen.. fy så fort dagene går :O får jo ikke tenkt meg om før de e over jo :O :P
natti natt :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar