mandag 15. juni 2009

Strøk oppkjøring!


Ja i dag begynte dagen ganske så nervøst.. reiste inn til kjøre skolen og hadde en kjøre time før eg skulle ta oppkjøringen kl 09.30.. kjøretimen gikk jo rett vest, var så nervøs.. har gruet meg til denne dagen no helt siden eg fikk oppkjørings dato at det er skummelt å tenke på.. Då eg sku ta oppkjøringen fikk eg en kjempe snill mann som sensor. Utrolig hyggelig en, begynte dårlig med at han som sto ved siden av meg ikke fikk start på bilen og eg hadde då altså en bil på vær side og en bil forran og en bil bak da sensor sa at eg bare kunne begynne når eg var klar, men det va jo ikke så lett.. var så skrekkelig nervøs at eg glemte alt eg tenkte eg skulle huske på, masse feile plaseringer, var ubeslutsom på alle avgjørelsene mine var så ekstremt redd og nervøs at eg trodde eg hadde strøke fra eg strartet bilen til eg kom tilbake.. men etter å ha kjørt en stund merket eg at for vær feil eg gjorde og følte "faen, der røk lappen" gjorde eg 2 nye feil som gjorde meg bare enda mer nervøs. Sensor prøvde å små snakke, men hadde ikke ord, viste ikke ka eg sku svare selv om han bare spurte om ka eg drev meg på fritiden, bare for å ha noe å spørre om :P Då eg endelig stoppet bilen viste eg at eg hadde strøke og det hadde eg, men han hadde veldig lyst å la meg stå, men var for mange ganger den samme ubeslutsomme feilen min kom fram som å holde riktig felt å sånn.. huffa meg.! Ble dritt skuffet over meg selv :(

Dagen forsatte jo, er ikke verdens undergang selv om det føltes sånn der og da.. hadde klasse avslutning der vi lagde middag til foreldrene vår og koste oss masse sammen med 3 retters meny.
Når eg kom hjem kom bestevenninne mine på besøk og fikk litt trøstende ord :D det hjalp <3>

2 kommentarer:

  1. Huff... Ja, kjenner meg virkelig igjen i det der... Veldig tungt å ha oppkjøring, men det går nok bra neste gang skal du se! Da jeg hadde oppkjøring på ambulansen første gangen så gikk det skikkelig ræva, men da jeg hadde ny oppkjøring tenkte jeg ikke på resultat, tenkte bare at jeg skulle kose meg på tur, og det hjalp!! Kanskje et lite tips til deg og?? Og som jeg skrev på tryneboka, bare gi en lyd om du trenger hjelp! Klem!

    SvarSlett
  2. Ja, tenker på det samme, venter på ny oppkjørings dato nå =) må jo vente en mnd uansett før eg kan prøve på nytt..
    kansje du vil kjøre med meg en dag??:P
    mennå reiser eg snart på ferie å sånn då men før oppkjøring og sånn om du har tid? =)

    SvarSlett