tirsdag 9. juni 2009

Fotball kampen!


Endelig den dagen jeg har ventet på.. det jeg ventet på var ikke det at jeg klarte å forsove meg om morgen å nådde bare akkurat bussen til jobb.. at jeg måtte stå på kaldt fryselager en hel dag å slå opp kasser og esker og kuttet med opp over armene av pappet. Neida, var ikke det heller.. ikke det at jeg måtte sitte i kø hele veien hjem..

I dag var dagen vi skulle spille fotball kamp på hjemme bane mot Osterøy. Som vanlig hadde ikke de som har annsvar for fotball lagene i klubben vår klart å skaffe oss dommer, så det måtte jo eg fikse. Men klarte jo det lett, seff.. med mine kontaker :P så var det då en rykende spennende kamp, det ble først 2-0 til de, så ble det 3 -2 til oss.. så fikk de 1 mål til etter det knuste vi inn 4 mål på slutten av kampen :D Kampen endte altså 7-3 til Foldnes IL :D er skikkelig happy :D endelig har vi noen poeng! Så dagen min ble virkelig reddet av denne kampen.. no kan eg endelig sove godt :P


Natta :D

1 kommentar: