onsdag 23. juni 2010

Mye trening = sliten..

Dagen i dag begynte med eg sjapp frokost før eg reiste til danse studioet for å danse, men der var Nina og Patricia å danset :D joinet de en halvtimes tid før eg ble stående igjen aleine å ha dansing for meg selv.. ble døds bra trenings økt.. sykt sliten når eg hadde danset den neste halve timen=)
(fikk høre av ekspedisjons damen etter dansingen min at de som hadde kommet for å trene på div. aparater hadde trodd eg var en ny instruktør ;) hehe.. den ska eg leve lenge på :P hehehe )

Etter dansingen gikk eg over til sentralbadet for å trene styrke. Hadde en time styrke trening.. selvfølgelig på litt lavere nivå etter som at eg ike har trent styrke på 3 mnd no :O helt ekstremt! Det er lenge siden det.. no i det siste har det bare gått i dansingen og jobb.. =) Men no ska eg prøve å komme skikkelig inn igjen i treningen fram til ferien =) tenkte eg sku se litt bra ut når eg ska ligge å sole meg ;P

Dagen videre bringer nok en rolig stund fram til eg ska på st. Hans feiring med griling og være sjofør ;) (ikke drikke, har eg ikke råd til)

I morgen er siste fri dag :/ så blir det den bein tøffe helgen som kommer i møte :O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar