tirsdag 29. juni 2010

Fri dag :D

Mine fridager går fort opp i røyk virker det som om...
Sto tidlig opp for å få mest mulig ut av dagen, men det regnet og lynte og tordnet skikkelig fælt ute..

Gikk hele veien bort for å danse litt.. men der var det tydeligvis 2 stk som aldri hadde tenkt å gi seg.. då eg trasket no til leiligheten igjen, var blitt gjennom våt på beina og is kald.. hoppet i dusjen å kjørte hjem på fjell =)

Klippet luggen til mamma var noe av det første eg gjorde når eg kom hjem på Fjell :P så bedre ut, men om det var helt beint og sånn det kan eg ikke svare på :P


Var til middag :D så ryddet vi kjøkkenet og lagde vafler :D
Så fikk vi besøk av tante og onkel..

Etter en stund reiste eg ut til Dorthe sin bror og hans kone om noen uker ;)
Fikk vite diverse om dryllupet deres som eg ska hjelpe de med :D gleder meg.. blir en fin erfaring å ta med seg videre :D "the greatest day of their lives" :D

Så var det opp på flesland å hente en kompis så han kom seg hem :D nesten ingen bensin igjen på bilen og en mobil uten strøm ;) det gikk no heldigvis bra :D
No har eg bensin på bilen og strøm på mobilen :D

Så tidlig vakt i morgen så bør komme meg i seng her :D see u :D
-Mariell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar