mandag 14. juni 2010

Dagen derpå

JAAA... så var det då dagen derpå som kom for tur... våknet av meg selv i 10 tiden å var lyd våken.. sku begynne på jobb kl. 12-4..

Var helt fin i formen, men kjente virkelig på kroppen at det hadde vært mye drikke innvolvert i dagen før :P

På jobb gikk det helt supert :) drakk nedfor meg vann og sto forran en vifte ;) funket helt fint :D etter 2,5 time fikk eg gå =) så då var det bare å sette seg i bilen å kjøre ut på fjell å få i seg god raspeballe middag hos mor og far :D skikkelig namme nam :D

Så sto kino for tur. Fikk bursdags gave av Tonje å sku se "dear John" :D den filmen var bare fantastisk!! Skikkelig grine film <3
kjente meg litt igjen i filmen.. e forferdelig å sa hade til gutten en elsker når han ska i militæret og vet at en ikke får se ham igjen på flere mnd!! :(

Så ble klokken over 12 og Mariell er endelig 19 år :D
då e det bare 1 år igjen til eg blir 20 :D hehe

-Mariell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar