tirsdag 15. juni 2010

Min bursdag :D


14.juni for 19 år siden ble altså mariell født ;)
så da va vi her igjen.. et nytt år e gått :D
å dette sku då ferires med familien =) sku møte pappa på Sartor kl. 12.. men eg som har fått så stort sove hjerte sov til kl. 12 å brå våknet.. kom en halv time etter avtalen.. men gikk no fint så det så ;)

så var det hjem å vaske å rydde og bake kaker å gjøre i stand til besøk =)
tante og onkler og kusiner og min søte fetter kom på besøk :D skikkelig koselig fam besøk =)

fikk masse fine klær, til og med noen fra Praha.. og de passet perfekt :O ble gledelig overrasket :D

Så var det besøke Marie på fellini på sartor med Elise. Fant en veldig fin skjorte som då ble min bursdags gave fra jentene mine :D hehe

så var det i leiligheten å sette seg ned å svare på langt over 100 meldinger på veggen på face ;) koselig å svare vær enkelt enn å skrive det upersonlig i statusen sin :P Då Dorthe kom hjem fikk eg 2 topper og en KORT shorts ;) me like :P noe for pole dansingen ;)

Gikk til sengs med å ha hatt en kjempe koselig dag med familie og venner <3 hadde til og med fri på bursdagen sin ;) det e luksus :D hehe jobb tidlig i morgen ;)


-Mariell

1 kommentar:

  1. Så kjekt at du hadde en koselig feiring! Igjen skikkelig kjedelig at jeg skulle være syk, men nå er jeg heldigvis blitt kvitt feberen, så er jo noe det da! :) Får treffes en dag så du kan få en liten etter bursdag gave!! :) Klem!

    SvarSlett