fredag 18. juni 2010

God morgen kl. 13 ;)

I natt var eg sjofør.. det vil si ble vekket rundt halv 4 om natten av at en kompis hadde klatret opp brannstigen å sto utenfor vinduet mitt å banket på.. Eg STO bokstavelitalt i sengen.. eg kvapp så sinnsykt!! :P

Satt meg i en iskald bil med teppe over beina og kjørte disse 4 fest glade menneskene til nach på Askøy der de fikk kose seg videre.. mens eg kjørte fort hjem til sengen min <3

Sov til kl. 13 i dag ;P før eg klarte å dra meg selv opp av sengen å gå å lage meg frokost ;) satt med ned å så ferdig istid 2 før eg begynte å brette klær å gjøre litt husarbeid.. no e det bare en halv time te eg ska på jobb.. ute e det SOL, blåser og e kaldt! Så lurer på ka dagen vil bringe i dag :)


Så blir det sein vakt på meg i morgen også :D vi får se kor lenge eg sover då då :P
Om eg blir sjofør i natt også :P

-Mariell

1 kommentar:

  1. da vet vi hvem vi skal ringe til eller besøke når vi må ha sjofør hehe;)

    SvarSlett