mandag 28. juni 2010

Dansing the shower!

Etter jobb i dag var det rett hjem å fikse seg til byn :D

Vors hos Tonje vennen :D der kom der en god del folk, evig bra :D hadde det døds kjekt til vi nesten måtte komme oss ut på byn.. Vi gikk jo selvfølgelig på misucen ;)



Danset i vei, nesten ingen pauser ;) bare når det ble for varmt eller når vi trengte litt å drikke ;)
Senere på kvelden ble det satt på vann fra sprinkel annlegget i taket midt på dansegulvet :D

Danset oss gjennom den evig kalde dusjen :D var driiit gøy :D Stor koste meg :D :D

Etter stenge tid gikk meg og Tonje sullende hjem.. mariell drypte det av og gikk med jakken på armen selv kor kaldt det faktisk var etter den kalde dusjen :P
Var rett hjem å legge seg under en varm dyne :D

Vaknet med en liten smule fornemmelse av uggen følelse i kroppen.. "dagen derpå"!!! Så våkner Tonje litt senere og har hodepine.. Artig.. et godt bevis på at vi hadde det kjekt dagen før :P

Tonje gikk hjem for å gjøre seg klar til personale fest mens eg kom meg avgårde på jobb =)
Ble ferdig på jobb kl. 00 i kveld :D ganske bra sleten no kan eg si ;)

Så no sier eg natta IGJEN :D
- Nariell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar