tirsdag 22. juni 2010

Dag fult av ting å gjøre =)

Våknet første gang da Tesse sku gå på jobb.. da var vel bare klokken 6-7 :O så sykt tidlig.. eg sov godt videre til kl. 09.30

Så var det avgårde til min kusine for å vaske huset=) Etter å ha vasket det store fine huset reiste eg hjem på fjell å hjalp min lille søster med å legge ut kjolen hennes på finn.no=)
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22957975



Så etter dette leitet meg og pappa fram masse forskjellige ting eg ska ha med i sommerferien min :D Har fått med meg kjølebagg, bord, gps og litt forskjellige småting :D hehe Gleder meg så ekstremt til å reise på bilferie for første gang uten pappa og mamma som "vet" kor de ska og ha en ska gjøre nedover i alle land :D men ska bli utrolig deilig å få bestemme slike ting helt selv :D alt etter egne ønsker :D blir supert :D

Etter middag hjemme var det å komme seg til byn igjen å gjøre seg klar til pole dansing :D Utrolig kjekt i dag :D lærte nesten hele dansen av en helt ny koragrafi på en dag :D sykt kult :D



Nå har eg besøk av Caroline snuppa mi <3 Sku lage is her.. kom et godt stykke, men så fant eg ut at isbeholderen faktisk skulle i frysen først.. så nå e isen klar å venter på at isbeholderen ska bli frossen nok :D heheeh.. sitter å følger halveis med på "27 dresses" :D

Bilde bra tatt på en cowboy-fest hos Caroline for noen år siden :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar