mandag 14. juni 2010

Feiring av 19års dagen!

Dette var litt av en dag.. begynte med at eg jobbet fra kl. 8-16 så løpe byn rundt for å handle de siste tingene eg manglet før eg kunne gå hjem å dusje å gjøre meg klar.

Så kom eg på at eg ikke hadde fått spist middag, så middagen ble erstattet med en lys skive meg sjokoladepålegg=)(er nesten det samme som middag)

Så kom Tonje og Annkatrin bort, de hadde med seg den søteste hjerte formete brownien med "happy Birthdy" lys som dryppet ned på kaken :D men den va utrolig god, selv om eg ikke smakte på den før i dag (A)



Så var det ned på "roll and rock kafe" å drikke mer der.. å vente på at det sku komme folk.. men kom ikke så mange.. Elise og Simon kom en tur å joinet oss.. så kom Marion, Leo og fetteren til Marion innom. :D men så gikk vi til leiligheten med gave eg fikk fra Marion og der ble vi sittende.. vorset mest i leiligheten sånn alt i alt :P


Då kom plutselig Håvard, Thomas å når Elise og Simon var gått kom Glenn og Solvei innom :) skikkelig koselig vors.. Mariell ble selvfølgelig fort litt fullere enn de andre og flaksene mine ble fort tomme.. og drinkene mine smakte litt merkelig på slutten. Fikk høre i senere tid at det var en god glanding med hot'n sweet, mikke finn eple og tik tok sprit.. hmm.. høres ikke noe godt ut.. men dette gikk ned på høykant..

Så eg ble god i gassen, tok turen innom roll and rock og mariell vimset fram og tilbake mellom der og Strædet :P var så kjekt altså :)
kvelden brukte vi på Musicen til kvelden endte med veldig vonde ben.. høye sko og danse og stå på beina en hel kveld er bare ikke noe behagelig :P men overlevde det også ;)


-Mariell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar