lørdag 10. juli 2010

Så var det slutt på militærtjenesten, Thomas vender hjem!

På Onsdag etter jobb landet Thomas gutten min på fleslang=)
Kjørte hjem til meldand med tingene og var der over til torsdag.

Var utrolig deilig å ha gutten sin tilbake <3 Aldrig mer bare være hjemme i 6 dager så være borte i 2 mnd!! No e det over <3

Eg måtte på jobb på torsdag, og det var skikkelig fælt å gå fra han når han endelig var hjemme og er der for meg 24/7.. (han har ferie) hehe.. Jobbet til kl. 23 så var det hjem å kose seg med en film sammen med gutten min <3

Tidligvakt igjen på fredag.. Altså Thomas sin bursdag <3
Nå er gutten min 22år :) mannen min :D
Så feiret vi med å gå ut å spise på Banco Rotto, kjempe deilig.. men en av oss blir jo ALDRIG mett!! Bunnløs mage :O Så det var litt kjedelig :(

Så hadde eg kjøpt kino billet til Twilight- Eclipse :D
Men den begynte ikke før kl. 9 så vi gikk hjem etter vi hadde spist å så en film før vi gikk på kino ;)

Etter kinoen kjørte vi hjem på meldand å sov over til i dag<3

2 kommentarer:

  1. Så kjekt at han har kommet hjem da :)

    SvarSlett
  2. utrolig kjekt :D no kan det endelig være litt mer mormal avstand mellom oss og se hverandre litt oftere :P

    SvarSlett