mandag 19. juli 2010

2 harde netter.. ferien er begynt!

"Ferien begynte etter en lang dag på kjøkkenet i bryllupet til Dorthe sin bror =) kom kl.14.00 - ca kl. 03.30 det var litt av en dag.. men utrolig kjekt og var en koselig dag.. føltes ikke ut som om det var så mange timer :P Kjørte til byn for å legge fra meg litt ting for så å kjøre ut til Meland til min kjære, som lå å sov :-*
Da eg endelig fikk legge meg var kl. 05.30 og sovnet momentant!! :P

Brå våknet da Thomas kom å vekket meg og sa vi hadde dårlig tid, dette var altså kl. 10.30 om morgenen på søndag =) Vi pakket alt i poloen og la avgårde:D stoppet på bensinstasjon for å fylle og fikse litt på servostyringen som var gått hull på ene slangen dagen før.. men etter misslykkete forsøk kjørte vi tilbake og parkerte bilen og flyttet alle tingene over i citroengen til svigermor. Mens eg satt i tlf å ringte colroline i all evighet for å få byttet registrerings nr på bestillingen.

Etter alt formelt var ordnet var det avgårde til Kristiansand=) det gikk ganske sjapt å komme fram..;) var på kaien kl. 21.00 og båten gikk ikke før kl. 03.15 om natten :)


Etter å ha duppet av litt innimellom disse timene kom vi oss om bord på colorline superspeed =) shoppet masse i taxfree'en og satt oss ned for å spise.. etter maten sovnet begge lent over borde :P

Da vi kom i land kl. 06.30 var det rake veien til Juelsminde. Besøker tanten og onkelen til Mads (lille broren til Thomas) og på samme tid er svigermor, Einar og Mads her på besæk. Det var ganske mange som besøkte samme plass nå. På campingen som ligger 10 min herfra bor Mamma, pappa og Natalie, onkel Billy og tante Liv. Så det var litt av et familiemøte :D

I kveld blir det tidlig i seng, ska prøve å ta igjen litt søvn som eg ikke fikk de andre nettene :P

I morgen blir det nok solings :D :D
-Mariell

1 kommentar:

  1. Så arti at alle er på samme sted samtidig da!! Hilse masse til alle sammen og håper dere får en strålende tur!! Klem!!

    SvarSlett