mandag 5. juli 2010

Helg i Osa

Seint fredag etter å ha vært skammelig dårlig tidligere å bli sendt hem fra jobb pakket meg og Tonje bilen å rullet avgårde mot Osa


Turen tar 3 timer fra Bergen, å vi kjørte rundt kvamskogen i stede fordi det var ekstremsport veko på voss :P To blonde jenter i en liten ford fiesta med baksete fullt av begger ov div. Stoppet i nordheimsund for å få noe mat.. ble en kebad med seg i bilen å kjøre videre.. kom fram og hadde konkuranse med Hege, Stian og den gjengen der med å sette opp telte først.. de var MANGE og meg og Tonje var jo 2 blondier og fikk noen tips fra naboene våre. Men altså selvfølgelig ble de først ferdige.. men husk på at de var flere enn oss... så vi vant sånn egentlig;)

Kvelden gikk til med å ta seg litt drikke høre på live musikk. Så svinge seg rundt litt etter vært selvfølgelig ;) meg og tonje gjør jo alltid det.. men denne gangen kom gutta å mente vi kunne ikke stå to jenter å danse sammen mens de bare satt der så det var no greit.. endte med å prøve å lære Anders å danse sving.. men det gikk ikke så alt for bra.... :P men han va flink å prøvde då ;)

Gikk å la oss i sånn 2-3 tiden.. å ble vekket kl. halv 5 av en som sku synge WAKA WAKA sangen te oss.. holdt på å klikke.. å han klarte jo ikke å holde kjeft heller.. hehe.. sovnet no til slutt.. men våknet kort tid etter av at eg var lys våken.. lå bare å vantet på at klokken sku bli litt mer enn 7... Så rundt 9-10 orket eg ikke mer.. då gikk eg å vekket folk å fikk gått å spise oss noe frokost!!
Noen ble vekket på en fin måte, mens andre ble vekket med 4 liter iskaldt vann over seg :P hehee ska ikke være lett å ikke få sove i nærheten av mariell og Tonje ;)

Dagen gikk med til å hjelpe til på van treffet. Pisket 15 liter fløte til en bløtekake på 2,40 meter...

Så kjørte vi en tur på butikken før den stengte å fikk kjøpt oss litt mer å drikke og noe ships=) Så var eg med på å holde silly games for de voksne.. der de ska drikke mest mulig og gjøre diverse øvelser og stiller med clubben som et lag. Er utrolig artig.. løpe å hente etter vann i en kaffe trakt og kaste bildekk eller dynamoer så langt en klarer etter en shott med sterk hjemmebrendt vin ;)

Så var det vafel steking til alle som ville ha det :D der satt vi en liten stund til ingen ville ha mer.... men selvfølgelig når vi har pakket ned alt og vasket rundt om.. då kommer det en hel gjeng å ska ha vafler ;) too bad ;)
Senere kom kaken ut på borde og alle fikk et, to eller så mye kake de bare ville ;) vi måtte jo ha det litt kjekt så Anders fikk seg en kake i hele annsikte ;) nam nam :D

Etter kakene var det treff bilde.. alle samlet seg i ene gaten å ble tatt bilde av.. det kom en stor suprise mens de ble tatt bilde av fyrte basic opp en hel hau med fyrverkeri nede ved vannet.. Det var utriolig fint :D alle ble like overresket :D :D


Etter rakketer og kake spising gikk meg og Tonje for å bade.. vi kom no oss uti.. var dritt kaldt!!!! klokken var no 12-1 om natten.. men var helt greit :)
Mye snakking og mye alvor og noe mer lek for noen.. til slutt kom vi oss i seng igjen...=)

Vaknet like tidlig på søndagen av at eg ikke fikk luft og at telte var jævla varmt.. kom meg ut og fikk spist meg litt frokost.. måtte prøve å vekke Tonje å få hun ut av telte før eg kunne begynne å pakke ned alt sammen =) gikk ganske kjapt å pakke ned :D 0 stress å få ting fort ned og pakket sammen.. i løpet av turen er 2 stoler blitt knokke eller ødelagt :( så det var jo helt fantastisk......

Vasket ned litt rundt om.. plukket boss rundt teltene og kostet lokale før vi satt oss i bilen på vei til bergen igjen.. føltes ut som om det gikk mye fortere å kjøre hjem igjen :D men gu så trøtt eg var.. stoppet på voss for å få oss noe mat :)
Mens Tonje sovnet og sov hele veien til byn satt eg og stresset med å holde meg våken vedsiden av henne :P

Vi kom oss hjem likehel og fikk pakket ut i en syk fart, lagt meg på puten i 15 min så løpe til jobb kl, 17... kom på jobb å fikk vite at eg sku egentlig ikke begynne før kl. 17.30 :P så kunne sove litt til :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar