onsdag 21. juli 2010

Besøk til hetebyene..

I dag etter frokost reiste hele gjengen til datteren til Gitte og Torben. Tine og Klau har nettop flyttet i nytt hus og de venter barn om ikke så lenge.

Satt ute i hagen deres og koste oss, men varmen var helt ekstrem i dag! Sett rett opp og ned å prøvde alt vi kunne å kjøle oss ned med kald brus og is. Men til lite nytte, det var ingen vind som kom inn under taket der vi satt =) men det gikk fint då alle bestemte seg for å sitte seg ut på plenen under et tre :D der begynte Thomas å klippe hekken og div busker og trær de hadde på tomten ;) litt av en rastløs mann eg har med meg :P

Alle satt å ble helt svett bare av å se på, mens han gjorde seg nesten helt ferdig før han måtte sette seg ned å ta en pause med oss andre under treet :D

Så reiste vi tilbake for å slappe av i skyggen.. eg la meg ut i solen for å prøve å bli litt mer brun, men ble litt i det varmeste laget!

Middagen ble laget, servert, spist og ryddet av :D Da tok meg, Thomas og Einar turen ned til campingen. Satt der å snakket med broren hans og familien. Like koselig som alltid =)

Da vi kom tilbake begynte vi å pakke bilen. Skal reise til tyskland i morgen tidlig =)

Min første skikkelige camping overnatting på hele ferien.... det er no ferien begynner føler no eg :P

Gleder meg :D
Nå er bilen pakket og klar, ska snart legge oss :D så alt e bare velstand :D
ser fram til en fin dag i morgen.. krysser fingrene for at det ikke blir for HETT!!!
-Mariell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar