fredag 18. september 2009

min 3 jobb =)

I dag va eg på min 3 jobb=) vaske huset til min kjære kusine=)
tok noen timer å vaske då =) er min første gang så håper ikke eg kommer til å bruke så lang tid neste gang=)

så en liten handle tur før eg reiste hjem på fjell en tur. spiste middag og kjørte pappa til senteret.. så var det inn til byn igjen =) å mariell klarer fint å få bilen inn i den trange bakgaten vår =) heheh

så nå gjør eg klart til vors her i leiligheten :D blir bra det her :D
så byn etterpå =)

2 kommentarer:

  1. Hm, hva er din 2. jobb da?? Må ikke overarbeide deg vettu! Og ja, håper også at du bruker mindre tid neste gang for nesten 4 timer, da gjør du det kanskje litt for grundig! Eller??
    Ble veldig nyskjerrig på innlegget under her og håper virkelig at det ikke er noe alvorlig!

    Kose deg på byn! Klem!

    SvarSlett
  2. hehe, solbrød de dagene i uken eg har fri =) altså ukedagene =)eg e grundig (A) må jo gjøre jobben skikkelig :P

    det under var at eg ble sagt opp, pga at de ikke kunne ha 2 lærlinger der lengre, så siden eg kom sist må eg gå først, han andre lærlingen er snart ferdig uansett=) så sånn er det :/

    klem <3

    SvarSlett