tirsdag 29. september 2009

Finner vi ny jobb i dag tror du??

Det som skjedde på jobb her torsdag 17.sept var at jeg fikk beskjeden om at de ikke hadde jobb til meg lenge. De hadde ikke plass eller tid til meg som lærling der mere etter alle forandringene som har skjed i restauranten!

Så i dag er det på tipe å finne en ny jobb, skal til banco rotto og høre med de.
Da jeg kom på jobb her på lørsdag fikk jeg se vakt listen for neste mnd, eg har ingen timer! Navnet mitt står der, thats it! :(
Så noen ønsker meg bort litt kvikt!! :(
Håper jeg finner meg en plass å være fort, og at eg passer inn der :/

2 kommentarer:

  1. Er det mulig?? Eller lovlig??
    Har du ikke skrevet en kontrakt med de da? Kan de bare kaste deg ut sånn uten videre??

    Huff, ble litt masse spm her, men ble virkelig satt ut. Trodde ikke dette var mulig! Når jeg var B&U lærling skrev jeg kontrakt med kommunen som da hadde ansvaret for meg, men jeg var jo på mange ulike steder da... Veldig synd at T ikke jobber på restauranten lenger, da hadde du iallfall får hjelp fra han! Håper inderlig at du finner en annen plass der de kan ta imot deg, eller så må du jo kunne klage på de...

    Kan ikke så mye om rettigheter for elever lenger, men det må jo være noen rettigheter for dere også!

    Uansett, masse, masse lykke til!!
    Klem!

    SvarSlett
  2. eg gar kontrakt, men har tydligvis bare kontrakt med opplæringskontoret, eg ble liksom bare overflyttet, så no ska eg være på banco rotto=)læretiden bare fortsetter=) så har vist ikke fått sparken som lærling =) hehe T har hjelpt masse=) men tror meg og han missforsto opplegget eller noe :P for har vist kontrakten selv om eg blir flyttet =)

    SvarSlett