onsdag 16. september 2009

litt av vært

I dag tidlig sku no eg stå opp kl. 9 endte opp meg å stå opp kl. 10.. sånn helt normalt for meg som alltid ska sove litt til.. og litt til... :p
spise frokost så i møte med Tor og Gerd før det va tilbake i leiligheten å finne noen bilder..

så var det no på jobb då.. Lagde en jævlig svær mørdeig, som vi plutselig fant ut at vi ikke trengte så masse av likevel siden vi skulle lage noe annet enn det vi først hadde tenkt... så lagde eg 3 kaker i stede=)

Etter å la vasket ned kjøkkenet å måtte gå rundt å slå av alle lysene for eg va sist ferdig i dag tydligvis.. var litt ekkelt.. hehe.. helt ensom på et stort kjøkken å slå av lysene å ta heisen ned til garderobene.. tenk dere... det er litt kreepy :P

så no ligger eg her å ska sove =) tidlig opp i morgen tenkte eg.. kl. 9 ;) ha.. får no se på den :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar